Strategické řízení a plánování
Náplň vzdělávacího modulu (speciálně zaměřen na ekonomické, marketingové a inovační dovednosti):
- Marketingová komunikace a brand management
- aktuální trendy v marketingu
- marketing management
- hodnocení značky, nástroje zvyšování hodnocení značky
- vliv marketingu na prosperitu firmy
- Základy mediální komunikace
- marketingový C-mix vůči cílovým skupinám
- mediální a komunikační strategie
- efektivita marketingové komunikace a její měření
- Inovační schopnosti podniku
- inovační projekt, model ZIPF
- produkt a procesy v inovačním cyklu
- definice hodnoty zákazníka
- totální benchmarking
- akční plán zavedení inovačního projektu
Cílem modulu je zvýšení profesní úrovně marketingových pracovníků a zajištění kontaktu s aktuálními trendy v oboru. Účastníci budou interaktivní formou prakticky pracovat s marketingovými nástroji a metodikou pro efektivní práci se zákazníkem, zlepšování pozice firmy a komunikace firmy.
Místo konání: Žižkova 56, Karviná
Pozn.: Přihlášení na konkrétní termín provedete rezervací v online systému. Do toho je nutné se zaregistrovat a přihlásit. Návod ZDE. Pamatujte, že rezervace konkrétního termínu je závazná!
Vyhlášené termíny 3-denních školení jsou:
- 12. - 14. června 2012
- 19. - 21. června 2012
- 26. - 28. června 2012
- 2. - 4. července 2012
- 10. - 12. července 2012
- 11. - 13. září 2012
- 18. - 20. září 2012
- 2. - 4. října 2012
- 19., 26. listopadu a 4. prosince 2012
- 27. - 29. listopadu 2012
Rezervace provedete zde. Zkontrolujte si prosím pečlivě údaje v rezervaci, za následné chyby neručíme.
Vyhlášené termíny 1-denních workshopů jsou:
5. listopadu 2012
15. listopadu 2012
21. listopadu 2012