Strategické řízení a plánování

Náplň vzdělávacího modulu (speciálně zaměřen na ekonomické, marketingové a inovační dovednosti):

  1. Marketingová komunikace a brand management
    1. aktuální trendy v marketingu
    2. marketing management
    3. hodnocení značky, nástroje zvyšování hodnocení značky
    4. vliv marketingu na prosperitu firmy

     

  2. Základy mediální komunikace
    1. marketingový C-mix vůči cílovým skupinám
    2. mediální a komunikační strategie
    3. efektivita marketingové komunikace a její měření

     

  3. Inovační schopnosti podniku
    1. inovační projekt, model ZIPF
    2. produkt a procesy v inovačním cyklu
    3. definice hodnoty zákazníka
    4. totální benchmarking
    5. akční plán zavedení inovačního projektu

 

Cílem modulu je zvýšení profesní úrovně marketingových pracovníků a zajištění kontaktu s aktuálními trendy v oboru. Účastníci budou interaktivní formou prakticky pracovat s marketingovými nástroji a metodikou pro efektivní práci se zákazníkem, zlepšování pozice firmy a komunikace firmy.


Místo konání: Žižkova 56, Karviná

Pozn.: Přihlášení na konkrétní termín provedete rezervací v online systému. Do toho je nutné se zaregistrovat a přihlásit. Návod ZDE. Pamatujte, že rezervace konkrétního termínu je závazná!


Vyhlášené termíny 3-denních školení jsou:

  • 12. - 14. června 2012
  • 19. - 21. června 2012
  • 26. - 28. června 2012
  • 2. - 4. července 2012
  • 10. - 12. července 2012
  • 11. - 13. září 2012
  • 18. - 20. září 2012
  • 2. - 4. října 2012
  • 19., 26. listopadu a 4. prosince 2012
  • 27. - 29. listopadu 2012


Rezervace provedete zde. Zkontrolujte si prosím pečlivě údaje v rezervaci, za následné chyby neručíme.


Vyhlášené termíny 1-denních workshopů jsou:

5. listopadu 2012

15. listopadu 2012

21. listopadu 2012

Copyright © 2022 projekt Inovace – cesta ke zvyšování konkurenční schopnosti a rozvoje regionů. Všechna práva vyhrazena.
Joomla! je svobodný software vydaný pod licencí GNU General Public License.